Frequently
Asked
Questions

Om de kwaliteit te waarborgen en versheid te garanderen, werken we uitsluitend met vooraf geplaatste bestellingen. Zo kunnen we jou de beste producten leveren.
Je kan je bestelling altijd gratis komen afhalen binnen de openingsuren van onze hoevewinkel.
Eens bevestigd, kan je je bestelling niet meer wijzigen. Je kan het echter wel annuleren zolang het nog niet is verwerkt. Om dit te doen, volstaat het om je in te loggen en naar mijn account te gaan. Klik vervolgens op “Bestellingen” om je bestellingsoverzicht te bekijken. Als je bestelling nog niet verwerkt is, kan je op “Annuleren” klikken om de bestelling te annuleren. Als je om welke reden dan ook niet in staat bent om je bestelling via de site te annuleren, kan je ons bereiken via mail, chat of telefonisch op 0477 98 77 22.
Na het afronden van je aankoop ontvang je een mail met een bevestiging van je bestelling en een overzicht van je aankopen.
Kies wat het beste voor jou past, leveren aan huis of afhalen in onze hoevewinkel. Bekijk de beschikbare tijdstippen en kies het moment waarop je je bestelling wilt ontvangen!
Je hebt de keuze om je boodschappen af te rekenen via Bancontact (Payconiq) of contant bij bezorging of ophaling.
Je kan een factuur opvragen via info@fraize.be Vergeet ook niet om je ordernummer door te geven.
We begrijpen dat het heel vervelend is wanneer er een item ontbreekt in je bestelling. Laat het ons meteen weten via info@fraize.be of WhatsApp.
Momenteel leveren we in regio’s Izegem, Ingelmunster, Lendelede, Ardooie en Roeselare, van maandag tot zondag binnen onze openingsuren. We vragen om je bestellingen ten laatste de dag voordien door te geven zodat we jullie verse groenten en fruit tijdig kunnen leveren. Indien je alsnog wat verder zou wonen, mag je ons altijd contacteren en kijken we samen voor een oplossing.
In het kader van duurzaam ondernemen willen we de afstand die het product van het veld tot jouw bord aflegt zo kort mogelijk houden. Daarom is het belangrijk om de bestellingen in een zo kort mogelijke periode en route uit te voeren.
Voor een bezorging aan huis betaal je 2 euro extra als het totaalbedrag kleiner is dan 30 euro. Indien het totaalbedrag groter is dan 30 euro, leveren we GRATIS aan huis.

Indien je door onvoorziene omstandigheden alsnog niet op het gekozen bezorgmoment thuis bent, proberen we je bestelling bij de buren af te leveren of sturen we je de status van de bestelling via sms door.

Ja! Is je adres moeilijk te vinden? Stuur ons gemakkelijk een bericht via WhatsApp of social media (Facebook of Instagram) met specifieke instructies. Zo kunnen we je producten mooi op tijd bij je thuis bezorgen.
We bezorgen jouw verse groenten en fruit in een stevige kartonnen doos zodat ze het hele traject beschermd blijven.
Neem zo snel mogelijk contact op via info@fraize.be of stuur ons een bericht naar 0477 98 77 22
We proberen zo dicht mogelijk bij huis op zoek te gaan naar verse en kwalitatieve producten.

Wat jij bestelt, bestellen wij bij onze leveranciers. Door zonder voorraad te werken, zijn we we zeker dat onze producten vers bij jou toekomen, langer houdbaar zijn en meer vitamines bevatten. En geen stock, dat betekent natuurlijk ook dat we geen voedselverspilling hebben.